יום רביעי, 25 בפברואר 2009

נושא העבודה





נושא: אפיון למידה עצמית מבוססת על מידע אינטרנט בתחום "פיתוח גוף"



הקדמה :

בחירת נושא העבודה התקבל מהרצון שלי ללמוד כיצד אני מפתחת את יכולת הלמידה העצמית שלי.
למידה עצמית הינה ערך חשוב להתפתחות החשיבה והלמידה העצמית. השלבים בלמידה עצמית חשובים מאוד להבנת תהליך הלמידה וקבלת משוב עצמי

מטרת העבודה , לשפר את יכולת הלמידה העצמית שלי .תוך כדי בניית העבודה אלמד לסגל לעצמי כלים שיובילו אותי במשך כל חיי , "לומד לכל החיים".

רציונל : בעבודתי אני נשאלת שאלות שלא תמיד יש לי עליהם תשובות ,על חלק מהשאלות אני צריכה לענות יום למחרת כך שכניסה למחשב ולמידה עצמית היא הכרחית .
נוכחתי להבין שלמידה עצמית היא חלק חשוב בהעשרת הידע שלי .



מושגים חשובים בנושא העבודה:

- סביבה לימודית
- למידה עצמית
- מכוונות עצמית
- למידה לא פורמאלית



פתיחה זו מביאה עימה את השאלות המרכזיות בהן תעסוק העבודה
1. מהי החשיבות של למידה עצמית בימינו .
2. כיצד אני לומדת בצורה יעילה בסביה של מידע רב לא ממוין.
3. כיצד אני מפתחת מיומנות למידה בסביבה של היפר מדיה?








רפי עד סוף שבוע הסקירה ספרותית תהייה מוכנה.











אין תגובות: