יום רביעי, 10 בדצמבר 2008

לרפי ולכוללללם...

לרפי ולכולם ...
רפי הנושא שלי בעבודה הוא ,הקשר בין פעילות גופנית ומצב רוח. מטרתי בקורס זה הוא "לנצל" את הלמידה המתוקשבת
ע"י כך שאוכל להפנות לכולם שאלונים ולהחליף מידע בנושאים שונים שקשורים לעבודה שלי וכמובן לעבודות של אחרים.
המטרה שלי היא לתת לעצמי משוב תמידי כול משך העבודה ,העבודה תמיד תהייה מולי וכך אוכל לשפר ,להוסיף,לתקן ולראות איך היא נבנת בנוסף אוכל תמיד אוכל לחזור אחורה ולהוסיף דברים.
אשמח אם כבר עכשיו אם למישהו יש קישורים לאתרים שיעזרו לי יופנו אלי לבלוג . את השאלונים אשלח לכולם בהמשך.

תגובה 1:

סמינריון הוראה בסביבה מתוקשבת אמר/ה...

לאנונימי חובב הספורט - איך נדע מי אתה? השם המופיע בסוף הרשומה הוא: "סמינריון הוראה בסביבה מתוקשבת". אני מבין ש"הסמינריון..." מתעניין בספורט אבל אולי הוא קובי ואולי הוא גילי או דימטרי, מי יודע?

אגב, אם אשרת את השתתפותך בפורום דרך הג'מאיל שלך אתה יכול להיכנס למערכת עם שם המשתמש שלך והסיסמה ואחר כך, כאשר תפתח רשומה יופיע שמך בתחתית הרשומה, האם זה ברור? תנסה ותיווכח.

על כל פנים כדאי שתכתוב זאת בתוך הבלוג האישי שלך ואז התגובה תהיה במגרש הביתי שלך ולא במגרש המשוותף (אתה הרי לא בעונש רדיוס, כולו צריך להכיר את דרכי העבודה בבלוגים, לא ביג דיל!)

להתראות בבלוג שלך
רפי