יום חמישי, 11 ביוני 2009

סיכום מפגש אחרון עם רפי:-

אני התקשרתי לרפי כדי לקבוע פגישה לבקשתו , נפגשתי איתו במשרד במכללה ושם דיברנו על העבודה שלי שמתעכבת עקב הלידה שלי . כאשר הגעתי לפגישה אני הייתי מאד נבוכה וציפיתי שרפי יפסול אותי מהקורס ובזה אני מצדיקה אותו, אבל כשהגעתי זה היה להפך רפי הציע לי עזרה בכל האפשריות ובכל הצורות שיכל לעזור לי, אני הייתי בנקודת האפס עם חלק קטן מהעבודה שלי שאני לא יודעת איך להמשיך,ויצאתי מהמפגש עם עבודה מסודרת ועם ראש מסודר שידע עכשו את הכיוון,רפי עזר לי למצוא את שאלת המחקר המתאימה ואת המטרות המתאימות ועוד הרבה דברים,תחלס סידר לי את הראש,לכן אני מציעה לכולם ללכת ולדבר איתו.תודה רפי באמת תודה.
קבוצת המחקר :-
אני הולכת לחקור את עצמי קודם כול אם אני יכולה להשתמש בצ'אט כאמצעי הוראה. דבר שני מה שאני צריכה לחקור זה קבוצה של 4 תלמידים מתקשים בשפה הערבית שאני הולכת ללמד אותם באמצעות צ'אט ואיך הם מתפתחים ונפתחים דרך שיטה זו של הוראה.
עד כאן:
עד עכשו אני חושבת שלא עשיתי מספיק בעבודה אבל אני מתחילה ממחר כבר לממש את הרעיונות
אכנס ששמתי לי:
אני רוצה להוכיח שאפשר להשתמש בצ'אט כאמצעי הוראה עם מתקשים
ומחר אני אתחיל את השיעור הראשון עם הקבוצה שבחרתי
השיעור הראשון:
מטרות:
שהתלמידים יכירו את המושג צ'אט
שהתלמידים יתעניינו מהלימידה דרך המחשב והצ'אט
שהתלמדים ילמדו את הסיסמאות שלהם ויבינו מה פירוש המילה סיסמה
שהתלמידים ילמדו לכנס לצ'אט כל אחד עם הסיסמה שלו
שכל אחד מהתלמדים יציג את עצמו בצ'אט מול החברים
שהתלמידים יכירו את חבריהם מקרוב
מהלך השיעור:-

אני אתחיל את השיעור בהסברת המושג צ'אט לאתר SHENKA ואזמין את התלמידים אבקש מכל אחד להכנס בתורו לאתרולצ'אט כמו שהראתי ואעזור למי שצריך עזרה.
לצפות בי כשאני נכנסת לאתר ולצ'אט כדי שילמדו איך נכסים אני אחלק לכל אחד מהילדי דפים שבהם רשומים : שם משתמש וסיסמא באנגלית(הילדים לא יודעים אתיות באנגלית
אבקש מכל אחד שינסה לכתוב את שמו המלא בצ'אט ויתחיל להציג את עצמו: בן כמה הוא? , מה הוא אוהב לעשות?,איזה צבעים הוא אוהב ?...
ואני צופה ומתקנת שגיות בכתיב ובניסוח.
לסיכום אני רוצה שכל אחד יכתוב בצ'אט לחברים מה הוא מצפה מהשיעור הבא.
אתן עבודת בית -שכולם יכנסו מהמחשב בבית (לכולם יש מחשבים עם אינטרנט) לצ'אט ויפגשו אותי שם כדי לומר שלום עם חיוך.

אין תגובות: